wtorek, 31 października 2017

Sentencje listopada



1. ,, Jesteś warta co najmniej gwiezdnego pyłu, a ja mogę Ci podarować jedynie ziemski kurz."
                                                                                 
 ,,Chemia naszych serc”  Krystal Sutherland

2. „Ten, kto skacze do nieba, może upaść, to prawda. Ale może też poszybować w górę”

„Delirium” Lauren Oliver 

3. „Wszystko będzie dobrze. Słowa, które tak naprawdę nic nie znaczą, które są mantrą rzucaną 
      w przestrzeń i mrok jak rozpaczliwe próby uchwycenia się czegoś, gdy się spada.”

„Delirium” Lauren Oliver 

4. „Dziwny ból łapie mnie za gardło, chociaż dobrze wiem, że taka jest kolej rzeczy: 
      wszystko się   kończy, ludzie idą dalej, bez oglądania się za siebie. 
      Tak właśnie powinno być.”
„Delirium” Lauren Oliver 

5. „Bo wszystko się zmieni, a raczej wszystko się zmienia, nawet w tej chwili.”

„Delirium” Lauren Oliver 

6. „Prawda to tylko brutalne przypominanie, dlaczego wolę żyć w kłamstwie.”

„Delirium” Lauren Oliver 

7. „Strach jest teraz jak koc: dusi mnie, nie pozwala oddychać.”

„Delirium” Lauren Oliver 

8. "Każdy pomysł jest dobry, z wyjątkiem tych niedobrych."

              "Lego Przygoda. Życie jest czadowe."
                 
9. "Są takie dni, kiedy wydaje mi się, że to Mamiszon ma dwanaście lat, a ja trzydzieści 
      z hakiem".
Joanna Olech "Dynastia Miziołków"      
                                      
10. "Czasami jabłko pada bardzo daleko od jabłoni."          

Sara Pennypacker "Pax"