wtorek, 4 czerwca 2019

Kuba i Mela


                                                 Książka, którą niedawno przeczytałam ma tytuł "Kuba i Mela". Pierwsze wydanie tej książki miało miejsce w 2012 roku w Warszawie. Opowieść napisał Maciej Orłoś. Rysunki są pracą Henryka Sawka. Zredagowała Ewa Holewiska i Anna Pawłowicz. Korektę wykonała Urszula Przasnek. Okładkę zaprojektowała Joanna Wasilewska.
                                             Powieść opowiada o przygodach dwunastoletniego Kuby oraz siedmioletniej Meli. Tekst został podzielony na rozdziały. Każdy z nich to nowa, ciekawa i śmieszna historia. Dzieci robią różne, niespodziewane rzeczy, na przykład: wysyłają SMS podczas lekcji, piszą dziwne rzeczy do nieznajomych z telefonu taty lub grają w zabawne gry. O wiele bardziej przypadł mi do gustu charakter Meli, ponieważ jest w książce przedstawiona jako miła, kochana, zwariowana i zapominalska osoba.
                                   
                                               Jak dla mnie to książka nie ma żadnych minusów. Bardzo mi się podobała. Przy niektórych przygodach płakałam do łez. Serdecznie polecam ją wszystkim. Przeczytajcie, na pewno nie będziecie rozczarowani!

Martyna Porowska