czwartek, 4 maja 2017

SENTENCJE MAJA



1. "Poddający się - nigdy nie wygrywa, a wygrywający - nigdy się nie poddaje."
- Napoleon Hill

2. "Zacznij od robienia tego, co konieczne; potem zrób to, co możliwe;
nagle odkryjesz, że dokonałeś niemożliwego."
- św. Franciszek z Asyżu

3. "Gdy wszyscy wiedzą, że coś jest niemożliwe, przychodzi ktoś,
kto o tym nie wie i to robi."
- Albert Einstein

4. "Każdy zawsze trafia na jakieś przeszkody po drodze.
Kiedy się pojawiają, zastanów się jak je pokonać,
a nie myśl o tym, że to już koniec drogi."
- Michael Jordan

5. "Być świadomym oznacza otworzyć oczy, aby zobaczyć prawdę.
Kiedy dostrzegamy prawdę, widzimy wszystko takim, jakie jest,
a nie takim, jakie wierzymy, że jest, lub chcemy, żeby było.
Świadomość otwiera drogę niezliczonym możliwościom."
- Don Miguel Ruiz

6. "Cokolwiek potrafisz lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to.
Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię."
- Johann Wolfgang von Goethe

7. "Zdarza się, że kogoś traktujemy źle,
ale to nas z kolei przygotowuje do tego, by później traktować kogoś dobrze."
- Curtisy Sittenfeld


8. "Przywykłam do tego, że jestem niewidzialna.
Dlatego denerwuję się, gdy ktoś mnie dostrzega."
Sarah Dessen


9."Zawsze kiedy myślałam, że już bardziej nie mogę go lubić,
okazywało się, że to jednak możliwe."
- Sarah Dessen

10. "Z reguły okazujemy słabość wobec tych,
którzy potrafią nas wesprzeć."
- Sarah Dessen

11."Wszyscy pragniemy, by ktoś nas strzegł,
jeśli nawet nie zawsze wiemy przed czym."
- Sarah Dessen

12. "Myślałem, że to sen – wspomina. – Nigdzie wokół nie było nikogo,
aż wtem jakiś samochód pojawił się na wprost mnie.
I wcale nie hamował."
- Sarah Dessen


13. "Kiedy ktoś nie wpuszcza cię do środka,
w końcu przestajesz pukać do drzwi."
- Ransom Riggs

14. "Czasem trzeba po prostu wyjść na zewnątrz."
- Ransom Riggs

15. "Trzymał emocje pod kluczem, jakby były złotem w skarbcu."
- Ransom Riggs

16. "Nie możesz odpłacać złem za zło."
- Kurt Witzenbacher