poniedziałek, 27 lutego 2017

SENTENCJE MARCA


1. Nasza miłość jak wiatr - nie możesz jej ujrzeć,
 lecz możesz ją poczuć”.
- Nicholas Sparks 

2. „Kiedy na nią patrzę, myślę wyłącznie o tym, 
że pewnego dnia nie będę już mógł jej oglądać”.
 - Nicholas Sparks

3. Dowiedz się kim jesteś i pozostań sobą”.
 - Nicholas Sparks

4. „Byłem w niej zakochany, tak głęboko zakochany, 
że nie dbałem o to, że jest chora.
 Nie - dbałem o to, że nie będziemy ze sobą długo razem. 
Żadna z tych rzeczy nie miała dla mnie znaczenia. 
Ważne było tylko, że robiłem coś, 
co moje serce uznało za słuszne”.
- Nicholas Sparks 

5. "Myśl o tym, co prawdziwe, czuj to, co piękne i kochaj to, 
co dobre - w tym cel rozumnego życia."
- Platon

6. "Żyj życiem, dając innym żyć. Spokojni są panami życia.
 Słyszą, widzą i milczą. Śpią dobrze, bo się nie szamoczą. 
Żyją długo, albowiem kultywują spokój wewnętrzny.
Mają wszystko co trzeba, bo nie zabiegają o rzeczy zbędne lub cudze. 
Zachowują serce spokojne, bo nie przejmują się niczym."
- Baltasar Gracian y Morales

7. "Co jest najśmie­szniej­sze w ludziach?
 Zaw­sze myślą na od­wrót: 
spie­szy im się do do­rosłości, a po­tem wzdychają za ut­ra­conym dzieciństwem. 
Tracą zdro­wie by zdo­być pieniądze, po­tem tracą pieniądze by odzys­kać zdro­wie. [...]
 Żyją jak­by nig­dy nie mieli um­rzeć, a umierają, jak­by nig­dy nie żyli."
- Paulo Coehlo


8. "Czego nie zabrania prawo, zabrania wstyd"
- Seneka Młodszy

9. "Drzewo nie smagane wichrem, rzadko kiedy wyrasta silne i zdrowe."
- Seneka Młodszy

10."Przyjaciele są jak gwiazdy.
 Nie zawsze je widzisz.
 Ale wiesz, że są."
- Seneka Młodszy